lördag 29 mars 2008

Inspireras av världens inredning

Foto: MIO
Har ni sett Mio:s reklamkampanj - inspireras av världens inredning? Såg den på TV igår för första gången. Gillar verkligen den första filmen som ska vara från El Ombu Argentina. Tyvärr blir man lite stressad av att försöka klicka på dom vita prickarna för att se varorna. Det går fort!

Foto: MIO (bordet heter Amelie)

Det vita bordet (Amelie) är riktigt! Något liknande fast svart skulle jag vilja ha. Det vita skulle funka också. Fast då skulle jag vilja ha det i uterummet! Fast jag skulle inte ha stolarna som hör till utan andra udda stolar.

Men det som var bäst med hela filmen var golvet ute på terassen! Och hela terassen förresten. En sån skulle man inte ha något emot att ha. Och så sol och värme förstås. Och en go och härlig middag som vara hela dagen.

2 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

ja ha sett den reklamfilmen, den ger mig me feelgoodkänslan, bordet är suvve! varamkramen lotten

Anonym sa...

heej! ja jag blev också inspirerad av den fina reklamen, men tycker ofta att MIO har överpriser.. gillar verkligen din klocka du köpt :)

tack för din kommentar, visst är det alltid kul med gamla saker, bara man får använda dem på sitt eget vis:)


stor kram sara