fredag 7 mars 2008

Ännu ett favoritkök


Det har varit väldigt mycket kök här på sistone. Men det beror på att det är det jag fokuserat på. Här kommer ännu ett av mina favoritkök. Det är en ny lucka från Tibrokök som är uppbyggd i deras utställning i Alvik. Ett fantastiskt snyggt kök. Jag gillar ju dom här vita luckorna. Så blir det inte dessa så blir det något liknande. Funderar på att ha liggande panel istället för kakel. Tycker det är jättesnyggt men kan känna att det lätt blir lite för mycket New England - marint. Och det vill jag inte. Vi väntar nu på offert från två leverantörer och kommer att ta köksbeslutet relativt snart. Nästa sak att fokuser på blir badrummet!

Foto: ColonialEast

3 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Go kväll!!
Japp gillar med de lukorna,,skulle passa hemma hos oss till våra spröjs!!
Ja är det nåt jag vill ha , så är det nytt kök!! Vårt är 12 år ...o inte något vidare kul...ja , det är ju vitt i alla fall..tur an inte valde nån knepig färg som var på modet då!!

men så snyggt med panelen!!, Det vr nåt nyt...aldrig set för...kanske man skulle ta o köra hemma...såååå less på vårt kakel!!!
Nix...vårat trista kök kommer inte på bloggen ...hihi;)

Ha en trevlig helg!!
~~*Kram Milan*~~

Anonym sa...

Hej Petra!

Tycker du har hittat jätte fina kök. Har du bestämt dig för något? Tittar lite på kök själv och har en väninna som har ett jätte fint kök ifrån Lidhult, www.lidhult.se. Hos Lidhult kan alla delar måttbeställas, man kan välja vilka träslag som helst och vilka färger
som helst (på målade ytor). Känner du till dem?
Vidare har min väninna en lång diskbänk som är måttbeställd från Landskrona Rostfritt (tydligen billigaste och snyggaste alt). www.ablandskronarostfria.se. Jag skall def titta närmare på det för vårt kök.

Hörs!
Lotta

Evelyn sa...

Hej Petra, Hittade din inredningsblogg och är verkligen imponerad. Tänkte tipsa dig om vår blogg www.decosteel.blogspot.com där vi skriva om måttanpassade rostfria diskbänkar och om kök som är våra återförsäljare. Kanske du hittar där lite inspirationer inför det stora beslutet. Glad påsk önskar Evelyn