måndag 14 april 2008

Inspiration Trädgård

Foto: ColonialEast
Härligt blomsterarrangemang som man kan testa att göra själv på ett silverfat.
Foto: ColonialEast

Foto: ColonialEast

En rabatt i de här färgerna skulle jag absolut kunna tänka mig. Gillar när det är lite svarta/mörka inslag tillsammans med mörkt lila och starkt rosa!

Foto: ColonialEast

Kul tips hur man kan använda en gammal cykel och en gammal fågelbur som dekoration!

Foto: ColonialEast

Härligt med vatten i trädgården. Skulle gärna vilja göra något liknande. Frågan är bara var?

Idag visar jag lite fler bilder från Nordiska Trädgårdar. Annars håller jag mest på att ritar på mitt hus nuförtiden. SKickade iväg första ritningarna till vår husleverantör i morse och har redan kommit på att jag vill göra några ändringar. De kommer bli tokiga på mig!

Today I am showing some pictures from the Nordic Gardens 2008 exhibition that took place in Stockholm during the weekend.

8 kommentarer:

Dennis Alexis Hellström sa...

Gud, så vackert! :D *avis*

http://www.bimboboy.com/blogg

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilka härliga bilder du bjuder på!

Kram Annica

lottens vita och gröna sa...

ohh å fint, gilar verkligen den där lejonet med vatten mmmmmm, tack för tipset om power point, ska testas! kram lotten

The House That A-M Built sa...

Wow! You just don't see gardens like that here in Australia... beautiful. We have submitted our window decisions to the joinery company. My windows are very similar to yours! I am having 4 by 1 lights all around the second floor and full light French doors on the lower level.... now to get the costings!

sommar-rummet sa...

Fina bilder du visar! Är det OKEY om jag länkar till din blogg? Ha det gott! KRAM

A Seaside House sa...

Fine bilder fra messen, trenger litt vår nå!! Fikk et vindustips fra "All things blue" idag angående amerikanske slide sash vinduer, en dansk produsent; www.kmvinduer.dk/SLIDING+SASH.15.aspx
Tror likevel at jeg vil sjekke pris også hos Andersen windows, der er det jo litt mer standard med slike vinduer, så da spørs det vel om frakt fra usa er dyrere enn spesialvinduer og frakt fra danmark?? Er spent på etterhvert å få et prisoverslag på disse vinduene, det blir nok ganske dyrt ser jeg for meg..

sommar-rummet sa...

VISST!!!

Tina sa...

Fina bulder du visar, sån där fågelbur skulle jag inte tacka nej till... Kram Tina