måndag 8 september 2008

GANT New York






Har ni sett senaste kampanjen från GANT? Vilken New York inspiration! Kampanjen och bilderna är underbara. Gillar framförallt vardagsrummet på den övre bilden. Vilka fönster - och vilken vy! Svårt att tro att GANT är ett svenskt företag. Såå New York!

Och själv längtar jag till höst i New York så att det känns i hela magen. Men det är inte långt bort. I November åker jag på en femdagars trip till New York med två av mina granntjejer. Ska bli såå nice!

Have you seen the latest campaign from GANT! New York inspiration! Beautiful pictures. Especially like the living room on the first picture. And .... did you know that the GANT brand is actually Swedish ...

Fall in New York is really special. But I am lucky, in November I am going over there together with two of my neighbours. Cant wait!

17 kommentarer:

Maria sa...

AAAhhhhh sååå snyggt!!!

Vill ha RUBBET;-)

Skönt med en egen liten tripp. New york minsann. Härligt! Själv smiter jag från familjen den 20:onde till Mexico;)

Kika in hos mig, det finns nåt där åt dig;)

Kram Maria

Ludvigsdal sa...

Då ska du också shoppa loss på Pottery Barn...det ända tråkiga är ju att dollarn har gått upp...Vi får sedan jämföra våra usa inköp..

Charlottas hemmaplaner sa...

ÅÅÅ vad härligt det låter med N.Y. i november!! Jag antar att du åker med tomma resväskor för att återvända med övervikt. Det är ju fortfarande billigt och vilket utbud sedan... Du får lova att ge oss bloggare många inspirationsbilder från the Big Apple efter din resa.

Lösvirkesbyggarna sa...

Visst är det fint! Gillar mörka trägolv!

Avundas dig New York-resan, men det är nästa stora resmål för oss. Ska bara spara lite pengar först... ; )

Kram Anna

A Seaside House sa...

Helt enig, det var så flotte bilder, og spesielt stuen ja! det ligger en award til deg på bloggen min:)

londonhem sa...

sa snyggt, oh en resa till USA, det later inte fel.
kram
anna

Country French Antiques sa...

Beautiful photo's!!
You go to New York, I'll go to Sweden! That is exciting though!!

Lina ♥ C´est la vie sa...

Åh vad härligt, både att du ska dit och de härliga fotona! Måste ändra stilen hemma lite nu inför hösten kände jag :)
Har aldrig varit i N.Y. men längtar till den dagen.

Det är superspännande att följa husbygget, by the way :)

Kram Lina
nyöppnad nätbutik
www.cestlavie.se

Karlsebakken 37 sa...

Visst är kampanjen heeelt underbar!! Ungefär lika underbar som NY, en av mina favvisstäder... Så kul att följa med på allt arbete ni gör, längtar alltid till nästa inlägg! Hälsningar från Karlsebakken

En mammas drömmar sa...

Gud vad kul att komma iväg till NY. Inte så lite avundssjuk måste jag säga...
Har gett dig en award inne hos mig. Jag VET att du fått många, men din blogg är den jag läser mest frekvent så jag kunde inte göra annat än att ge dig den!
Ha det gott!
Kia

Familjen Eriksson sa...

Du måste nog sluta lägga upp så många fina bilder, min man börjar klaga på att pengar rullar, för mycket inspiration på din blogg nu... :)
Nä, skämt åsido, toppenblogg är vad du har!

Kram
Maria

Windlost sa...

Funny, but I always thought GANT was an American brand - it always seemed so preppy, with all that navy and white and nautical american look. And stars. I have a burgundy gant scarf that looks so Ivy League. Funny!

Great post, Terri

Anonym sa...

Alltså...GANT va, deras grejer är bara så mycket...JAG. Tror att det är min maskulina sida som blir tillfredsställd. Tror inte att jag har sett någonting hos dem som är fult, eller ens halvfult. Fast mattan på första bilden hade jag bytt ut mot en Hamadan, även om jag inte tycker att den svarta är ful. Bara opraktisk. Fast det är troligen bara för att jag är inne i en jag vill-ha-många-äkta-mattor-att-köra-ner-tårna-i-period just nu. Den kan ju gå över:-)

Jag är så avis på att ni har kommit så långt. Men åh, vad det blir bra!

Leena

Tinnar och torn sa...

Hejsan! Verkligen snyggt. Lite farligt för plånboken kanske ;o) Vad avundsjuk jag blir på NY resan. Jag vill så gärna dit. Har aldrig varit där. Kanske ska lobba för lite avkoppling mitt i allt byggslit ;o) Kanske går hem hos sambon, en weekend sådär! Kram Petronella

ANETTESHUS.COM sa...

Hei! Det ligger en award til deg på bloggen min:)

Klem Anette

Malin Winbladh sa...

Hej, vilken fin blogg du har, har just hittat hit. Vilket jobb du lagt ned på att samla material och länkar. Hit kommer jag gärna ofta. Dessutom har jag och våra blivande grannar på landet själva startat en byggblogg. Titta gärna in http://twoswedishcottages.blogspot.com/

Mia sa...

Hahaha satt precis och dreglade över samma bilder! Visst är även deras modesidor helt underbara!

Kram Mia