onsdag 19 november 2008

Sonens rum nästan klart! - Sons room almost done


Kommer ni ihåg karväggen? Innan jag drog till New York hann jag tapetsera klart kartväggen (från www.photowall.se) och börja piffa lite i sonens rum. Men mer än så här visar jag inte nu. Nästa gång det blir bilder från hans rum så ska det vara klart.

Den gröna BP runnan tycker jag är så himla häftig. Den passar bra i färgerna till kartan också. Den stod tidigare i våra grannars dotters rum. Men de bestämde sig för att de inte hade plats och frågade om vi ville ha den. Om jag ville! Tycker den är urhäftig.

Before I left for NY I finalised the wallpaper in my sons room. Now the room is almost completed and next time I whow pictures from his room it will be finalised. The green BP oil barrel we got from our neighbour. They decided they didnt have room for it anymore and asked if we wanted it. YES I wanted it! I love it.

3 kommentarer:

Brunkullan sa...

Det kommer bli kanon!

Min yngsta vill gärna ha en fototapet med rymdtema..jag är mer inne på en svartvit världskarta jag sett...eller ett fingeravtryck som är så läckert..!
Vi får se vad det blir tillslut:)

Susanne

Leena - By the sea i Tosteberga sa...

Fräck BP-tunna!
Usch, vad tråkigt det låter att shoppa loss i New York. Trångt, bullrigt och en massa avgaser. Nä, tacka vet jag Bromölla Möbelaffär.
Hm...konstigt att jag började tänka på Nanne Grönwalls låt just nu....
;-)

Hoppas du får en LJUVLIG tripp och kommer hem med en massa saker vi andra kan dregla över.

Anonym sa...

Riktigt bra med kartväggen!! Ska jag ha i åtanke nästa gång det är läge att se över väggarna hos killarna.