söndag 23 mars 2008

Fortsatt Glad Påsk



Vill med ovan bilder önska alla en fortsatt Glad Påsk. Igår hade vi påskmiddag här hemma för vårt granngäng. Håller på och rensar upp i röran för snart är de tillbaka allihopa för att hjälpa till att äta upp allt som blev över på påskbordet. Så det blir en påskbrunch idag!
På översta bilden ser ni ännu en av mina byråer som jag köpt i Kina och skeppat hem. Ovan byrån hänger en stor tavelduk med ett svartvitt tryck på barnen. Gillar den jättemycket! De två karafferna på bild två är från min mans föräldrahem i Småland. Mina söner har fått dessa i doppresent men jag kan inte låta bli att låna dem lite.

Foto: ColonialEast

12 kommentarer:

IKT i min vardag sa...

Älskar själv svartvita tavlor, och de är ju ännu finare när ens barn är med på dem :-).
Härligt det lät med påskbrunch!

Kram!

Annie - Annalunda sa...

Tittade bara in för att säga hej och en fortsatt trevlig och skön påsk!

Kram ~Annie

Mia sa...

Vilken inspirerande blogg du driver!

Karin i Villa Grå sa...

Jag gillar din byrå SKARPT! Vilka bilder! Ditt hem kommer att bli ett riktigt drömhem *gillar*

Som sagt, hade jag inte vitt skulle jag köra din stil, det är så snyggt!

Det ser ut att vara en underbar bild på barnen ovanför byrån.

Kram!

Karin

Karin i Villa Grå sa...

Glömde att säga att köket i förra inlägget verkligen är fantastiskt, så otroligt fint..!

Kram igen!

Tiril sa...

Å for en inspirerene blogg du hadde, å så mange vakre bilder, her vil jeg nok titta innom igjen.

Anonym sa...

Vilka otroligt fina kinesiska byråer du har.Du har dekorerat så fint både på den här och på den påskpyntade längre ner.Gillar verkligen din stil.så måste jag hålla med dig om att köket i förra inlägget är riktigt fint med.Ha en fin fortsättning på påsken, kram Katta

A Seaside House sa...

Heisann:) Tusen takk for veldig fin kommentar på bloggen min, jeg synes også du har en veldig inspirerende blogg, liker mye det samme som deg. Håper du får en fin påske videre:) Kommer snart innom igjen!!

Anonym sa...

Å vad mycket fint här fanns då!! Kul att läsa!
Om du kommer tillbaka till min blogg om ett par veckor så hoppas jag kunna visa dig bilder på vårt nya kök från Kvänum.

Lilla Blanka sa...

Hej vännen!
Din skänk är jättefin och tavlan på pojkarna är så härlig, det blir nåt speciellt med svartvita foton tycker jag..
Kul att du använder karafferna..jag tycker de är för fina att "stoppas undan".
Kram
Mia

lottens vita och gröna sa...

men så fin tavla med det vackraste motivet ju! och byrån jag svimmar sååååå snygg! ha det gott! påskkram lotten

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Vackra tavlor!! O vackert arrangemang.
Verkade som en trevlig kväll i goda vänners lag!!! Alltids kul..jo vi firade med med 2 grannfamiljer,,jätteskoj, kvällen avslutades med singstar!!!

Ha det gott o njut av sista dagen nu då!!!!