fredag 16 maj 2008

Gammaldags jordglobar!

Foto: Par Courrier

Hittade en award till mig på Magdalenas Hem idag. Superförvånad blev jag för jag hade missat det totalt. Såg det när jag scrolla ned. Tusen tack Magdalena! Letar ni presenttips så hittar ni mängder med fina saker i hennes webbutik Par Courrier.

Jordglobarna hon säljer är en klar favorit för mig. Det påminner mig om resor jag gjort och resor jag förhoppningsvis kommer att göra. Gillar framförallt de här som ser gamla ut.

Found an award for me at Magdalenas Hem today. Thanks Magdalena!! She runs a beautiful webshop calles Par Courrier. One of my favourites are the old style globes that she sells.

2 kommentarer:

Magdalena Martin sa...

Hej svejs! :)
Åh du är så värd den, gillar din stil skarpt! Och det var inte så konstigt att du missade den för jag la dit award-temat no 2 idag, hade inte tänkt klart förrän då :) Så nu måste jag ila vidare till Hannas Form och meddela henne också! Ligger lite efter i det mesta *skratt*
Tack snälla för tipset om butiken! Globen är en av mina egna favoritbilder, så enkel men säger så mycket, eller hur ;)
Kram på dig och en riktigt trevlig helg!!
/Magdalena
ps hur spännande var det inte med "lådan" från Thailand, wow!

Gårdsromantik sa...

Någon gammal jordglob har jag ju inte - varför påminde du mig...
Tack föresten.

Kram Maud