lördag 2 augusti 2008

Badrum i min smak - Bathrooms I like




Pottery Barn
Jag blev lite trött på fönsterritningar så helt otippat blev det lite badrumssurfing. Vilka läckra badrum jag hittade på Pottery Barn! Gillar den här stilen - lite asieninfluerat, vitt och mörkt trä!

Har inte haft tid att fundera så mycket på badrumsplanerna än. Men det kommer ....

Vad gäller fönsterinlägget nedan så har jag suttit och smilat hela eftermiddagen. Gud vad snyggt det hade blivit med fönsternischer på utsidan (inte) i stället för insidan. Då hade vi kunnat haft julljusstakarna utomhus i år :-)

Found these beautiful bathrooms at Pottery Barn. Love this white, dark wood and asia influences! Havent had so much time to focus on the bathrooms yet. But soon ....

6 kommentarer:

Tinnar och torn sa...

Hejsan! Vilken himla tur att ni upptäckte det där med fönstren :o) Vilka läckra badrum. Den där handukshängaren ska jag kolla upp, den var riktigt fin. Har haft svårt att hitta någon bra. Kram Petronella

Karna sa...

Lekkert sier bare jeg...PB har bare så mye fint, nesten godt de ikke finnes i Norge...he,he...

Jepp her skinner solen, det er deilig og varmt, har hatt en knall fin sommer, med det beste været en kan tenke seg...så nå er batteriene oppladet, og jeg er klar for en travel høst...

Ha en fin lørdagskveld!

Tyra sa...

Guuud vad fina badrum!!
Mmmm hadde nog klarat av att bruka jämt mer tid på badet, til min Manns stora förtvivlan;0)

Ha en god sommarweekend!
Kram från Cathrine, Norge

Mia sa...

Jag har alltid tänkt mig ett ljust badrum men det kan ju vara riktigt snyggt med mörka inslag ju!

Kram Mia

ANETTESHUS.COM sa...

Kjempe-flotte baderom! Likte spesielt godt det første bildet. Nydelig baderomsmøbel! Synes kombinasjonen av fliser og tapet var veldig fin .. og servantkranene var flotte! Og stigen:)

Gleder meg til å se hvordan badet ditt blir! Ha en fortsatt god helg!
Klem

Pernilla sa...

Snygga badrum! Tack för inspirationen! Vi planerar husbygge och just badrum tycker jag görs så tråkiga jämt. Vill ha något annorlunda.