onsdag 3 december 2008

Ny webbutik - New webbstore






Spiti

Har ni sett att Spiti precis lanserat sin webbutik? Brukar försöka besöka deras IRL (in real life) butik när jag är inne i stan och det är alltid inspirerande. Och nu finns de dessutom på nätet. Så för er som gillar den orientaliska stilen kan det vara värt ett besök. Den röda lampan ovan gillar jag skarpt!

One of my favourite stores with an oriental touch - Spiti - just launched their webb store. If you like oriental design then take a look at theis store.

3 kommentarer:

Fargerike Dagny sa...

Å hjelp, på noen områder har vi utrolig lik smak! Jeg har et kinesisk skap hjemme i samme stil som jeg skal male i Duck Egg (en type grønn/blå/turkis-farge). Og den lampen var bare nydelig :) Nå er de marokkanske flisene lagt og det ble helt nydelig :)

Tinnar och torn sa...

Oj, det där skrivbordet var helt fantastiskt!! Eller är det ett litet mindre sidobord? Ursnyggt i allafall. Skulle kunna få bo i min hall definitivt :o) Kanske ska ta ett snack med tomten! Kram P.

Malin Winbladh sa...

Nej det har jag inte sett, tack för tipset. Förut jobbade jag vid Fridhemsplan när de hade en butik där men nu har vi båda flyttat på oss;-)
jag köpte både underbara kuddar och ett superfint blockljus som brann hur länge som helst (det finns fortfarande kvar och det är nog 10 månader sedan, nu tände jag det inte under sommaren men annars en liten stund varje kväll när vi ska gå och lägga oss).
Hälsar
/Malin
Hälsar
/Malin