onsdag 27 januari 2010

Fransk Industriretro - Marche aux Puces Saint-Ouen



Kolla in dom här gamla strålkastarna - helt fantastiska! Men vart skulle man ha dom?

Fantastiska hyllor!


Ännu mer gamla fotolampor

Industriretro var det mycket av på marknaden (Marche aux Puces Saint-Ouen). Så mycket snyggt! Hade det varit andra priser hade man kunnat handla hur mycket som helst. Men titta och drömma är ju gratis - och inspirationen!
Gillar ni också industriretro? Mina tidigare inlägg hittar ni här.

I morgon kommer snickarna igen och vi ska börja med att sätta råspont på väggen där trappan ska vara. Blir riktigt spännande!

4 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Lekkert!! Synes disse lampene er kjempe-kule! Men så kjedelig at det var så dyrt der nede da?!! Ikke mulig å kjøre noen kupp, skjønner jeg?!

Gleder meg til å se flere bilder av 2. etasjen deres ... Nå begynner det å bli fint, tenker jeg:)

Klem
Anette:)

Vimsingen sa...

Kul att ni tagit upp hålet till trappan. Vad har ni valt för trappa?
Kram
Vilma

Milla sa...

Vilka fina saker du visar från Paris, skyltarna var underbara! Tråkigt att det var så dyrt, är det utbud-efterfrågan som gäller där måntro?
Låter så spännande med råspont, HUR sätter man upp det på det proffsigaste sättet undrar jag, som har ett "Vill" projekt hemma med råspont men är lite osäker på hur man ska sätta upp den bäst...
kram Milla

Gela sa...

Vad roligt att ha hittat in till dig. Skall titta runt mer när jag får mera tid. Hoppas att det är ok att jag lägger till dig i min bloglista. Ha en fin kväll/Gela