onsdag 23 april 2008

Kastruller ovan köksön



Foto: Urban Archeology



Letar vidare efter saker jag kan be maken släpa hem från New York. Vad sägs om ovan "pot rack" att hänga kastruller på ovan köksön. Jag tycker den är helläcker. Men svindyr!! Finns på Urban Archeology för ynka 13,000 dollar.


Hittade en annan variant på Pottery Barn för "endast" 200 dollar.


Foto: Pottery Barn



Det blir nog inget inköp av "kastrullhängare" i staterna. Men jag ska hålla utkik efter något liknande hemma i sverige.


Found these lovely pot racks at Urdan Archeology and Pottery Barn. Will look for something similar that can be bought here in Sweden.

5 kommentarer:

Marie Söderberg sa...

snyggt snyggt..tur jag inte har nån köksö..*ler*..ja visst finns det mycket man vill ha "over there"..tack för titten förresten på min sida !!.. kul du bott nästan granne med oss..vi bor på sankt eriksgatan den nedre delen....

kram på dej.

The House That A-M Built sa...

Be still my beating heart!

Gårdsromantik sa...

Visst!

Allt går bara man ger sig 17 på det!

Kram Maud

The House That A-M Built sa...

No wonder your house plans look so professional...you must be drawing them up, being an engineer. I did my degree in Molecular Genetics /Biochemistry and then did Post Grad in Nutrition and Dietetics, working as a Dietitian. Now I run an internet business and help my husband out in his business as well as mothering and general house maid duties! Unfortunately no design training but the passion is there!

lily-g sa...

this is my first visit to your blog and would love to add you on mine,I really enjoyed going through your past posts too!